Annesininminigi Bence cinsiyeti değil, işini düzgün yapması ve insan olması önemli. Ama yine de tecrübelerim doğrultusunda önyargılıyım bu konuda. Şöyle ki, hemcinslerimin malesef acımasız, sağduyusuz ve de empati yoksunu olanlarına denk geldim. 1,5 yıldır gittiğim doktorum Ziya Bey ise çok vicdanlı, ilgili, işinde son derece başarılı bir uzman. Günün hangi saati yazarsam yazayım..biliyorumki günün sonunda elbet bana WhatsApp’tan dönüş yapacak..O bakımdan da çok güvenilir ve de ilgili biri. Ne zaman kontrole gitsem güler yüzle neşeyle karşılıyor hem beni, hem annemi hem de eşimi. Çok da iyi bir aile babası olduğunu da ayrıca biliyorum. Evinde mutlu bireyler işinde de daha başarılı, komplekssiz ve de pozitif enerji dolu oluyor. Bu meşakatli süreçte de asık suratlı öfleyen pöfleyen doktorlardan kaçınmışımdır hep.