Gmst duygularıma tercüman olmuşsunuz..heer yaşadığınızın aynılarını yaşadım kelimesi kelimesine..benim de doktorum düşük sonrası beni aramıştı..Tüp bebek yöntemiyle olmuştu ilk hamileliğim de..annem dahil kimseyle görüşmek istemediğim bir dönemdi..Doktorumun bana “üzülme yine yaparız yeterki sen iyi ol” dye mesaj atması, annelik duygusuna olan hassas yaklaşımı, vicdanlı ve de iyi insan olması herşeyin ötesinde güven vermesi çok önemliydi. Yılmadık eşimle..yine aynı doktora gittim hiç tereddütsüz ve şimdi oğlumuzu bekliyoruz yarın 36.haftamız olucak hayırlısıyla☺🙏🏼