Fatos00 Seymatalha çok teşekkür ederim düşünmeniz çok güzel ❤️ Kafamı yenidoğan yoğun bakım karıştırıyor ama kötü düşünmek istemiyorum Keçiören’den çıkıp gelecem bir de Dikmen’e Allah hepimizin yardımcı olsun hayırlısıyla sağlıkla alalım kucağımıza inşallah🙏🏻
Seymatalha Naz2li1 gerek yok 16.haftada başlıyor paketleri ve son 3 ay ödediğiniz paranın neredeyse yarısını ödüyorsunuz bilginiz olsun erken paket alım derim
Ftmemne Feyza1993 dikkatimi çeken çok hastası yok. Baran hoca gibi yoğun değil yani. Onun dışında kayınvalidem gidiyordu bir ara ona.
Seymatalha Naz2li1 16.haftadan önce ise daha fazla fiyat çıkartıyorlar tam 16.haftada başlıyorlar 2li tarama 3lü 4lü detaylı renkli bile var ben bilmediğim için devlette boşa süründüm
Uyusanne Edayslm sor tabi yine en iyi bilgiyi onlar verir sonuçta. Ama benim bildiğin bu. Dediğin gibi sen parasını ödüyorsun ve takibini yapan bi doktor var sonuçta. Başka bi doktor girmez sen istemediğin sürece.
Uyusanne FHKK ebet aldım kuzum. 4.300 felandı. Ama fiyatlar senin kaç haftalık olduğuna göre değişiyor diye hatırlıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam eğer. Yalan olmasın ben 10cu haftada gitmiştim.
Ftmemne Doktorun olmadığı saatlerde ebe var hastanede. Herhangi r durumda kontrol edip bilgi veriyor doktora. Doğum için ona giderseniz tabiki gelir doğuma.
Minnakfasulyem Edayslm hayır canım öyle şey olur mu hangi doktorda takipteysen o yaptırıyor ben de koruya gidiyorum
Edayslm Minnakfasulyem anldım canım ozaman ödeme nasıl oluyor paket almadan doğum yaptırırsa doğum parasımı alıyor
Edayslm Minnakfasulyem canım sadcee doğum parası 6 bin yazmış birisi:) paket alırım daha iyi çok fazla yaa
Curlymom Ben dün eşimle hastanelerle görüştüm hrs hastanesi mantıklı geldi özel indirimimiz var orda sadece kadın doğum tarafında uzmanlaşmış hastane olduğu için ve prof doktorlar da olduğu için daha iyi geldi.Koru falan çok kalabalık. ve her dal var üstelik bir ara skandalla anılmıştı orası.
Curlymom Minnakfasulyem doğrudur %60 bi indirimimiz var bizim hrs de benim devlet hastanesinde gittiğim doktorum da dış doktor olarak orda yaptırıyormuş doğumları biraz da ondan yöneldim muayene ücretlerini vererek o şekilde yapcam gbi
mert sincan koruda Hüseyin Pehlivana gittim ben. normal doğumdan çok korktuğum için sezaryen istedim beni öylesine sakinleştirdi ki onun ve harika ekibi sayesinde normal doğum yaptım. prenses gibi davranıyorlar size.doğum öncesi ne kadar sakin olursanız doğumunuz o kadar kolay ve size harika bir deneyim olarak kalıyor. nasip olursa 2. doğumum için ben yine Hüseyin Pehlivana gitmek isterim. Başka bir şehirde yaşamama rağmen giderim yani. Ankara'da ikamet eden arkadaşlar gönül rahatlığıyla gidin derim