ATC AselAlaraa sağol canım sende hayırlı sağlıkla kucağına alırsın inşallah evet canım gerçek diyorum kesinlikle imkanın varsa normal yap. 😊
yummyaras AselAlaraa benim tercihim sezeryandı yine öyle olacak zaten, Allah yardımcın olsun şimdiden her birinin ayrı zorluğu var tabi
AselAlaraa yummyaras Amin saol cnmm bnde çok kararszm yaa. Sezeryanında normlnde olmsz yönleri var. sezeryandada çok kesiyoalr karnı korkuyrm
Ozlemsvr AselAlaraa normal yapardım. Normalde tek sıkıntın sancılar bebeğin çıkma anında acı hissetmiyosun. Bu andılar bebek çıkmaya yakın işte son iki saat dayanılmaz oluyo. Doğduğunda çok rahatliyosun sanki hiç o sancıları çekmemiş gibi. 😊