AselAlaraa canım ben 9 saat suni sancı çektim. Doktor beni doğumhaneye aldı. Kaç dakika ıkındım bilmiyorum ama canım çok yandı. En sonunda bebek gelmeyince doktor eliyle kontrol etti ve pozisyon uygun değil acil sezaryen dedi. Hatta ultrasonla bize gösterdi. İstersen yaparım ama sağlık durumunu etkiler deyince sezaryeni kabul ettim. Sezaryen oldum ve o kadar kolay geçti ki. Ertesi gün ayaklandım.. misafir ağırladım. Çocuğumu yıkadım. Ev temizledim. Eşim ve ailem çok destek oldu ama ben iyileşme sürecim hızlansın diye kendimde sürekli hareket halindeydim. Yani Doğumun her iki türlüsüde sağlıklı. Önemli olan bebek. ❤️