Eminel Merveyazici spinal daha rahatlıkmış sonrası içinde spinal iğnesi daha ince olurmuş, epidural biraz farkediyomuş kalınlığı, 2 hafta sonra bende spinal olacağım, epiduralin yan etkisi de artı olarak daha fazlaymış sonrasında
ozgyrs Merveyazici canım ben spinal oldum. Bosuna korkmusum dedim dogumdan sonra. Cok sukur bebeğim 13 gunluk oldu bile 😍🙏🏽♥️
Fasulyem22 Veten spinal de bel altı tamamen uyuşuyor ve iğne içeride kalmıyor epiduralde bacaklarını hissediyorsun ama ağrı duymuyorsun ve katater içinde kalıyor ek doz yapılsın diye. Bir de spinal de hemen uyuşuyor epidural de 10 dakikayı geçiyor uyuşması ama onuda o yüzden normal doğumda yapıyorlar zaten sancıyı hafif hafif hisset diye
Fasulyem22 Veten yok sadece belden aşağısı göbeğine kadar hissediyorsun ikisindede bayılmıyorsun. Bayiltyiklari genel anestezidir
Fasulyem22 Veten valla ben ikisini de yaşamadım bilemem onu ama doktora ne istediğini söylemek lazım mesela ağrı eşiğin düşükse doğumda uyuşsun isteyeceksin yada bebek nereye yerleşecek bilemeyiz yani tercih değil daha çok şartlar nasıl gerektirirse onu yapmak lazım
sonsuzmasalim Merveyazici bebegi cikarirken ittirdiklerini hissediyorsun sadece oda sanki biri yatarken karnina bastiriyormus gibi yani agiri degil😊