ozge76 2 cm ile hamile kalmıştım. Ama ben o ay soğan suyu içmiştim. Kalp durması sebebiyle kaybettim mart ayında şimdi tekrar soğan suyu içiyorum. Adetime 9 gün var... acaba çikolata kisti için soğan suyu içipte hamile kalamayan var mı aranızda kızlar? Her şey önce Allah’tan tabi ama aylarca deneyip soğan suyu içtiğim ay hamile kaldım. Bir de hepinize onerim, endometriyozis derneği kurucusu prof. Engin oral in hastasıyım, kendisi bu kistte beslenmenin cok onemli oldugunu söylüyo. Endometriyozis.org ta beslenme önerileri var. Orayı da inceleyin derim☺️