Pamukgelim 7 aylık oldu bile ❤️ İşk 4 ay kabus gibiydi :( kolikti, asla düzen söz konusu değildi. Sonra yavaş yavaş düzeldi, son 1 aydır da uykusu kendiliğinden düzene girdi. Uyku eğitimi vermek istemiyordum allahtan gerek de olmadı.
bizim odamızda uyuyor hala, geçen hafta sünnet oldu, iyileşsin, kendi odasına alıştırmaya çalışacağım artık.
pek acele etmedim odasına almakta, iyi mi ettim kötü mü henüz bilmiyorum 😬