Cansumanisa kızlr cikek mobilya kullanan var mı nasıl kalitesi? Kısmetse agystos 20 lerde dogum olcak şimdiden almak cok mu erken bi de biz bi takım hesaplattık içinde uyku seti falan var sizce tekstili nasıldır uyku setini baska yerden mi alsam ???
Pelinasa Cansumanisa merhaba ben 28 haftalığım bir hafta once geldi beşik büyüyen birde 3 kapılı aldım yatak uyku seti baby cotton ürünü kokusu yok mobilyanın boyle olması çok güzel sadece bunu dıyebilirim 😊
AselAlaraa Cansumanisa cnm erkn değil sepet beşik aldk biz kurdurdukda Allah kullanmayı nasip etsn. 🤗🙏🙈🙈. Ama biz çikeğede baktk sepet beşiğe ama çok küçük ancak 4 aylığa kadr kullanır. Bn netten çok beğendm gidip baltk kötydu. Seninde fikrn değişebilir.
Mel0s Cansumanisa bend cilekten aldm canm tabikide kokusu oluo oda yeni mobilya kokusu geldigi 4 gn falan oldu hala daha mobilya kokuo krbonatli suyla sildim hergn camlar acik kalio az az kokuo yinede ama guzel suanda indirim var bnce almalisin bzde 3 ay once almistk snra zam gelmis bida
melegiminannesi Cansumanisa valla biz 18 haftalıkken bakmıştık görünüs olarak cok güzel odaları var ama kullanıs acısından pekte iyi değil neden derseniz ben çekmecesi vs bol bir ürün istiyorum herşeyi odasında olsun diye bebeğimin birde pierre cardine baktık aspendos takımınu alıcam çileğin cotton baby ürününden daha güzel ve kullanış icin gayet iyi ve fiyat olarak çilekte yatak.dolap.şifonyer ve yataklara 4800 dedi pieerre cardinde baktığımız uyku seti cibinliği a dan z ye herşey icinde 5000 dedi bize daha iyi geldi pierre cardin
Zeynepzeze Aslında erken değil, yerleşecek kokusu çıkacak, kıyafetler yıkanacak anca olur. Fotoğrafı var mı takımın? Birde fiyatı ne kadar?
Pelinasa Zeynepzeze foto yükleyemiyorum buraya baby cotton serisi netten bakabilirsin 5000 küsür fiyatıda şifonyer almadım uykuseti ve yatak aldık
Weewe Natura modelini aldık biz. Geçen hafta geldi. Çok beğendim her şeyini. Özellikle dolabın ve şifonterin bölmeli olması çok hoş. Uyku seti almadık, 3 kapaklı dolap, 80*180 büyüyen beşik, şifonyer ve rafı 5100 tl civarı bir şey tuttu.
Esrarse Weewe yatak yüksekliği ne kadar acaba😩 bizim yatağımız biraz yüksek bebeğin yatağı biraz aşağıda kalırsa zorlanırım herhalde
Weewe Pelinasa evet sallanma özelliği yoktu ama bizim aradığımız bir özellik değil zaten sallanması. Google’a çilek natura yazınca kendi sitesi ve model çıkıyor, tercih ettiğiniz ürün tipinin fiyatını da listelerde görebilirsiniz.
Mutluhamis Cansumanisa bizde nature baby serisini aldık iki kapılı dolap karyola yatak uyku seti 4 e aldık çok güzel gerçekten
AselAlaraa Bahar6161 cnm biz bebek mağazasndn aldk ebebkdede var culle diye geçiyo girip bakabilrsn sepet beşik genş ve kullanşlı çilrğinkine baktk çovuk 3 4 ay anvak uyur içinde ve kalşteszdi cok 200 tl daha uczdu ama en azdn şimdi aldğmz kaliteli iç tekstilinide beğnmedm
Beybilicop Cansumanisa mocha modelini begendik bizde 28. Hafta almayı düşünüyorum ben de bilmiyorum erken mi yatak yorgan olayını enzadan alıcam ben kendimde ondan kullanıyorum şuralarda dolanıyım neler deniyor 🤷♀️
MinnikD Cansumanisa benimde doğum agustosta kısmetse , bizde çilekten aldık haftaya gelecek kokusu çıksın yavas yavas yıkar yerleştiririz diye düşündüm
MinnikD Beybilicop Dolap , büyüyen beşik , yatak , uyku seti , sifonyer , rafları birde küçük beşik aldık 5.000 gibi bir ücret tuttu