Mervevrem [silindi] evet banada hep senin oğlun olur derlerdi göstermemeye başlayınca herkes demekki kız olucak demeye başladı öylede olucak inşallah doğumda başka sürprizle karsilasmazsak
[silindi] [silindi] 14 de kız denildi ama net değil denildi. Buraya resmini attım ve başka bir siteye daha herkes erkek dedi 😂 Bekliyoruz bakalım haftaya gidicem 17 haftalık olmuş oluyoruz ne çıkıcak merak ediyorum 😂
Minedy Zmrtbdk yaaaaa 13+4 te yüzde seksen erkek dedi doktor. Bugün 17+4 üz bana kız gibi geldi dedi başka doktor. Benimde kafam karıştı. Kız mıdır sizce
Zmrtbdk Minedy şimdi ne desem yalan olur 😅 ama 17+4 de bebek çok daha büyümüş ve cinsel organ da olgunlaşmış oluyor.Cihazı da iyiyse doktorun yüksek ihtimal onunki doğrudur gibi 🤷♀️?
Gkhn71 [silindi] 12+0 da doktorum cinsiyetimizi söyledi ve yanilma olmadi çok şükür şuan 26+5 haftadayız bence doktorun tecrübesiyle alakalı
Sevdaninmucizesi [silindi] benim doktorum yanılma olur diye heveslendirmemek için tahmin de bile bulunmadı ben 16+3 de erkek olduğunu öğrendim 😂
Glsmoztrk 13+5de kıza benziyor dendi 17. Haftamda netleşti :) 21. Haftada perinatolog da kız dedi doktorun tecrübesine ve bebeğin pozisyonuna bağlı :)