[silindi] Ikili testte kıza benziyor dendi 15. Haftada bi türlü bacaklarını açmadı bir ara doktor bi şeyler görüyor gibiyim dedi yine kıza benzetti 16. Haftada devlete gittim ordaki doktor da kıza benziyor ama kesin diyemem dedi şimdi 18 haftalığız en son dün devlette başka bi doktora gittim o da %80 kız dedi ne zaman %100 olacak bilmiyorum 😀😀 umarım değişmez 5 yaşında bir oğlum var bir de kızım olmasını çok istiyorum Rabbim hayırlısını nasip etsin sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏💕