meryem3333 Kızlar baby care Bebek Arabası kullanan var mı gold rengi bu yeni çıkan gold üstü siyah desenli
elf0 meryem3333 z bugün bundan siyahını aldık evkur dan ama ellerinde olmadığı için ürünü getircekler bide kullanmamıza var daha sen aldın mu naptın
Hayat16 meryem3333 ben gördüm , modelini beğendim ama bu ürün hakkında hiç bir yerde yorum yok. KanZ aldım.
elf0 Tubabdullah evet aldık geldi ürün beklediğimden de güzel görünüyo tabi daha bebiş doğmadığı için test edemiyoruz ama mesela ev içinde sürüşünü deniyorum çok güzel dönüşler falan . Katlaması çok kolay en çok dikkat ettiğim şey oydu tek başıma çok rahat kullanabilicem yani. Bir elinizde puseti tutarken bi elinizle bebek arabasını kapatıp çok rahat taşıyabiliyorsunuz hafifliği de çok iyi bana hiç ağır gelmedi. Yani tüy kadar olmasa da oldukça hafif. Tüm parçalar da çıtçıtlı yani çıkıp yıkanabiliyor. Ayakla tekerlek kilitlemek de çok kolay tekerleklerden ayrı ayrı değil de tek bir hareketle kilitleyebiliyorsunuz . Bebeği ister size dönük ister dışarıya dönük oturtabiliyorsunuz ben şuan için çok sevdim umarım kullanınca da böyle memnun kalırım 🤗 ama cidden bu fiyata bu özellikler tam aradığım arabaydı
Hapyymommerve elf0 Merhaba bende arabamızı çok beğenerek aldım ve çok da içime sindi ama takıldığım bir nokta var, bebek arabası oturma konumundayken oturma yeri çok mu dar çocuk için, yoksa bana mı öyle geliyor? Yani derin değil gibi sanki
Tugbalpsr Bende bu bebek arabasının bir üst modelini aldım diğer markalardakine göre daha çok hoşuma gitti fiyat olarakta uygun geldi 1.5 ay sonra kullanacağız bakalım
elf0 Tubabdullah ben pusetle birlikte bin tl ye aldım gayet uygun aslında puseti de ayrı alırsınız. Puset fiyatlarına bi bakın beraber alınca mı daha uygun oluyo ayrı alınca mı ona göre alırsınız
Tugbalpsr elf0 sizin dediğiniz model puset ile birlikte 850ydi biraz daha büyük puseti bizimki 950ye aldik
elf0 Sumeyye07 Sekar Doğum kasımda olcak o yüzden daha kullanmadım ama odada açık şekilde duruyo ve iyiki de almışım diyorum her gördüğümde . Yolda yürürken de çoğu kişide görüyorum sürümü felan çok rahat görünüyo