Semamuhammet ozlemtk bu biraz da eşine bağlı canım orada seni strese sokmayacaksa daha cok destek olacaksa girmeli. Ben girmesini istiyorum şahsen sonucta bebek ikimizin ve bütün acıyı anne tek başına cekiyor onunda yanında olup sana destek olmasından yanayım. Tabi dediğim gibi eşten eşe değişen bir durum
AAyssee ozlemtk brnce girmemeli nekd senin kocan seni tiskinmez evet ama sen bile igreniyosun kendinden o an o sebeple girmemeli
Duuyguum ozlemtk benim herif bayılır kalır orda bebeği öyle gördüğünde eğer istiyorsa bence girsin sana büyük desteği olur İnan
ozgeya ozlemtk Benim eşim kendi isteğiyle girdi.Bizim için dönüm noktası gibi bir şey.Mucizeye beraber şahit olduk.Doğum boyunca elimi tuttu,su içirdi,teselli etti..O andan sonra bana olan bağı daha da arttı.
ozlemtk ozgeya Ben de bağlılığı arttıracağını düşünüyorum ve eşimin gücüne desteğine her zaman ihtiyaç duyuyorum
Zuhresule ozlemtk ben sancımı da eşimle cektim annem olsaydi kesin benle beraber ağlardı. Eşim çok destek oldu masaj yaptı sancı sırasında eğilip kalkmak gerekiyor kollarımdan tutup çok yardımcı oldu elimi hiç bırakmadı. En önemlisi de 9 yıldır birlikteyiz sana saygım daha da arttı dedi 3 haftalık olduk o gucle bebeğimi büyütüyorum şimdi ☺️
Canan_ ozlemtk cok tesekkur ederim🥰 türkiyede zorunlu degil mi ? Ben yurt disinda yasiyorum burda zorunlu es yada annenin girmesi refakatci sart
Beyzakkvrak ozlemtk Banada öyle geliyor sanki o olunca daha kolay dogururum güç kuvvet bilirim onu. Benden kan alınırken bile dayanamaz aslında ama allah nasip ederse kucagımıza alacagımız ilk dakikalara çok şahit olmak istiyor allah nasipte ederse girecek inşallah
ozlemtk Beyzakkvrak İnşAllah rabbim hepimizin gönlünün güzelliklerine göre versin ❤️ Her zorluk çekilir eşimiz girse de girmesede yeter ki sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 👼🏻
BMA ozlemtk normal doguma girmesini istemem ama sezeryana isterdim oda istiyodu ama izin yokmus normal doguma varmia ama sezeryana yokmus ceske oan yanimda olsaydi bebegimizi ilk biz gorseydik nasio