Hulya00 Merhaba hanımlaar ben 52 kiloyla kaldım şu an 71 kilo olmuşumm 🙈 geçen ay birden 7 kilo almıştım amniyon sıvım fazlaydı şimdi normale döndümü bilmiyorum bu ayda 4 kilo almışım varmı benim gibi olan yada hızlı kilo alan 🙈🤭
Didemm91 Hulya00 canım 8.ayımız bitti ve ben en son 20 kilo almıştım birkaç hafta önce tartılmıştım baktım önüne geçemiyorum takibi ve üzülmeyi bıraktım çünkü ne yapsam olmadı 😒
Mervebektass Hulya00 kız ben 57 kaldım şuan en son ayın 8 de gittim 78 dim bende senin gibi bir anda aldım şuan 33+6 dayım ve cumartesi doktorum var dahası 4 günde 4 kilo almıştım aceba şimdi ne kadar aldım 🤭😂🤗🤰
Kbradmrdg Hulya00 49 la kaldım şuan 61 kiloyum ☺️ Ve 30 haftalığım gebelikten önceki zayıf olduğum için şimdi herkes yakışmış toparlamışsın diyor bana da normal geliyor 😍
Hulya00 2cocuk2kopek evet ya hareketsizim acaba ondan mı ki 😔 gerçi bu ay son iş yerimde oturdugum yerden iş yaptıgım için mecbur hareketsiz kalıyorum akşamlarıda 2 hafta oldu yürüyüşe çıkalı ama 30 haftalığım canım sen kaç kilosun kaç haftadasın
Elisatubis Gizemmdikmenn canım özellikle yaptığın birşey varmı bende 78 kg daha 1 aylık hamileyim korkuyorum kilo almaktan
Gizemmdikmenn Eagle564 su ana kadar alınan tüm kilolar bizde kalıyor bebek zaten daha hala 100 200 gram o yüzden alınmamasını tavsiye ediyor doktorlar canım
Hulya00 Didemm91 hadi çok kilo alan zor doğum yapar dediler çok korkum 1 aydır dikkat ediyorum ama malesef ekmegi bile azalttım tam bugday kepek yiyorum az ama malesef 😔
Hulya00 Mervebektass yaa evet sende benim gibi ☺️ Yaa inşallah bunlar bizi zorlamaz doğumda veya sağlıgımızı etkilemez
Portakalcicegim Mervebektass bende 57 ile kaldım boyum kısa yalnız şuan 33 haftalık olduk 64 kiloyum top gibi oldum bile korkuyorum veremeyeceğim
Minikkizim Kbradmrdg bende 46 kaldm 10 kılo aldm 56 kıloyum 32+5 tek avantajımız zayıf kalmak sanırım sadece gobek var 😍
Hulya00 Sitionline valla kuzu ya birden alıverdimm 😔 tatlıyı çok kaçırmıştım geçen ay azalttım hatta bazen hiç yemedim bile bu ay 4 kilo daha almışım 30 haftalığız kuzum
Hulya00 Sitionline gecen ay gittiğimde haftasına göre dedi doktor hatta iri bebek dediler ben fazla kilo almıştım bu ay 4 kilo daha almışım haftaya cuma kontrolüm var bakalım iyi haberler alırım inşallah
2cocuk2kopek Hulya00 ben 36+2 canim 56 ile hamile kaldim suan 71'm sekerime baktirdi doktor bana bile fazla almissin dedi. Seker falan cikmadi sukur ama . Tatliyi yasakladi 😏😏