KubrAli55 Deemeett benm de ilk gebeliğim merak içindeyim adet tarihime göre 4hafta 6 günlüğüz henüz dr a gitmedim görünmezse diye alttan ultrasonla bakmak zarar vermez mi bebeğe acaba ben ilk duydum sizden 😇
Deemeett KubrAli55 hayır ilk başlarda en sağlıklısı bu emin olabilirsin ben ilk yaptırmadım daha sonra araştırdım öyle yaptırdım. Bunu zaten başlarda yapabiliyorlar çünkü daha sonra ışınlar bebeğe zarar veriyor. Biran önce doktora gitmelisin gerçekten
Busemertcan Valla bende senin gibi gitmiştim 6+4 dü galiba ozaman görememiştim 1 hafta sonra gittiğimde gördüm canm
Deemeett Busemertcan çok şükür o zaman bir sorun yok değil mi. Anne olmak nasıl bişey daha karnımdayken göremedim diye endişe etmekten kendimi alıkoyamıyorun dünyaya getirene kadar aklın çıkıyor Rabbim nasip etsin.
Demrl Deemeett nokta şeklinde görünmüştü ekranda banada gösterdi herkes bir olmuyo canım sen kalbini ferah tut
Busemertcan Deemeett aynen öyle canım bende yıkılmıştım resmen Bide ilklerde sıkıntı yaşayınca insan ister istemez daha fazla korkuyo
kyr9324 Deemeett Benimki 5+3 te karından görüldü duyuldu ama o kadar ince virgül gibi bişeydiki görmek neredeyse imkansız.Kalp Ataşını Duyduğunuza göre kesenin içi dolu endişelenmeyin ☺️ Herkeste farklı haftalarda görülebiliyor karından.
Ecrinbzkrt Deemeett ben 5 haftamda gıttım benımde lattan gozuktu kese karnımdan degul 10gun sonra yıne gel dedı cnm bende yarın gıdıcem bakalım inş bu sefer karnımdan hem gozukur hem kalp atısını duyarım😊