tugce88 ilky_yldrm merhaba ben de 13 haftalık gebeyim .bende pendik medikalde düşünüyorum doktorun belli mi
AyEr BurcuMasal uğras hanıma gıdıyorum ılk gunden berı cok memnunum 32 haftalıgım rısklı gebelık gecırıyorum ıkı defa ozcan beye gıttım o da cok ıyı
2cocuk2kopek BurcuMasal Canim bende avcilar anadoluya ozcan beye gidiyorum gayet ilgili bi doktor. 38 haftaligim bayramda da dogurabilirim ve bayramda 1 tek mehtap hanim nobetciymis . Kac kere gittin mehtap hanima onun ilgisi falan nasil 😒
BurcuMasal AyEr Peki doktorunuz normal Doğuma sıcak bakıyor mu siz hangisini tercih edeceksiniz kimi doktor başından sezeryanı empoze etmeye çalışıyor o açıdan soruyorum
AyEr BurcuMasal benım doktorum normal dogum taraftarı ben ılk bebegımı kaybettım canlı dusurup kurtaj oldum o yuzden sezeryan ıstedım allah nasıp ederse hazıran sonu ama erken dogum olucak gıbı
zcnmerve BurcuMasal Glseren ben de o hastaneye başlamayı düşünüyorum ve doğumu da orada gerçekleştirmek istiyorum. Doktorunuz kim acaba ve memnun musunuz?
Cisel Cellys aa ben de memorial atasehire gidiyorumm:) Benim hocam bilgi gokcana. 36+1 deyim gunler gecmiyor.sizin kacinci hafta?
BurcuMasal AyEr Üzüldüm diğer bebeğiniz için Allah şimdikini sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻