Elvn bi taşınım öyle olmuş çıkardım demiş çıkarmamış bağırsaklarında 4-5 yerden yapışıklık olmuş. Gece acil hastaneye aldılar lagman yapmışlar geç kaldığı için açılmamış eğer açılmazsa tekrar ameliyata alırız demişti dr u . Hastane de afedersiniz makata bi makine bağlandı habire hava üfleyen birşey o makine ile 4 kat hastaneyi indirdi çıkarttılar o dikişlerle . Yani demem o ki şakın öyle bir şey yapma hiç çıkamazsan lagman yaparlar . Bide korkma canım acır diye acımaz. Genelde o yüzden psikolojik olarak yapılamıyor