Merve6475 Kızlar çevremde duyuyorum normal adet gördüm bi kaç ay sonra olmayınca doktora gittim büyük hafta gebe olduğumu ögrendim falan diyen duydum annemin arkadaşı da gebe oldugunda normal 4-5 kere bildigin adet görmüs sonra karnı hafif büyüyünce anlıyormuş gebe oldugunu böyle bisey mümkün mü duyanınız var mı ? Kaç gündür aklıma takılıyor hic mi belirti vermez yada normal adet gibi nasıl oluyo gebeyken 🤔🤔
Tugce1803 Merve6475 Ben annemle konuştum canım üstüne gördüm sana hamileyken hiç anlamamıştım ama normal adet kanı gibi değildi dedi 9 gün sürmüştü öyle anlamıştım dedi normalde daha kısa sürüyormuş
Lylknt Merve6475 benim başıma geldi tam adet tarihinde kanamam oldu o ay spora gidiyordum neyse adetim geldi deuip spora devam ettim iki gün kanamam oldu ama normal adet gibi değildi sonra kesildi
Merve6475 Tugce1803 onu da duydum bu bildigin normal adet gibi oluyomuş canım 2-3 kere hata daha fazla olanı bile varmıs
Merve6475 KdryFth bende önceden acaba mı diyodum kuzum 😬 simdi imkansız oldugu icin ihtimal vermiyorum 😬
Tugce1803 Merve6475 evet kuzum bende duydum ama annemin sadece 1 ay uzun sürüp öteki ay adeti gelmiyormuş 2 defa öyle anlamış yazık şimdi anane olmayı bekliyo da bizde tık yok inşallah en kısa zamanda yavrularımız gelir🌸
Merve6475 Tugce1803 olur olur kuzum vakti zamanı var ben inanıyorum rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤗
Tugce1803 Merve6475 amiiin inşallah kuzum bu ay olacak sanki inanıyorum bu ay yapacağım kürden de umutluyum inşallah güzel haberlerle dönerim🌸
Ozlmportakal Ben yaşadım canım 2 ay normal adet gördüm ve hiçbir belirtim yoktu düzenli bir şekilde ayrıca Doğum kontrol hapı kullanıyordum hamile olduğumu öğrendiğimde resmen çok olmuştum
Merve6475 Ozlmportakal hadi ya cok ilginç dimi insan adet görüncede kesin hamile degilim der. Normal hayatına devam eder valla😬