Bilgeee14 bana da geliyo o korku ama yeniyorum kendi kendime tersini düşünüyorum sezeryan olsam doğumdan sonra daha uzun sürecek iyileşip ayağa kalkmam ve yok ağır kaldırma yok şunu yapma üstüne o acılar aklıma geliyo ama normal de doğuma kadar sonrasında herşey daha rahat oturman kalkman yürümen ağrısız sancısız kendini cesaretlendir biraz korkma 😊