Mrvcngr Bilgeee14 bizde 37+4 olduk normal dusunuyorz ama ne samcı var ne agrı sadece catı agrısı var hıc gelmıycek gibi😊
Bilgeee14 yasemen123 maşallah heyecan mı baskın korku mu ve sizde kendi isteğinizlemi sezeryan olacaksınız 😌
Elaaaaaaa 37+3 olduk haftaya 24 mayısa gün aldık umarım o tarihe kadar doğurmam 🙈kafamda deli sorular ev hiç toplanmıyor 🤔😜
Bilgeee14 Elaaaaaaa hahah bende olduğu gibi bende 25 Mayıs’a gün aldım erken gelecek diye yerimden kalkmıyorum ben kilosu nasıl canım ❤️
Bilgeee14 Duru42 inşallah kuzum inşallah hemen yaz buraya doğurunca benim m günüm 25 Mayıs destek ol bana 😂🙈
Elaaaaaaa Bilgeee14 allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun inşallah yazıcak vakit bulutsam söz yazarım.Çok hareketli bebek kasılmalar falan oluyor ama ben hiç yerimde durmuyorum
Duru42 Bilgeee14 inşallah yazarım sakin kalma en iyisi ve dünyalar güzeli Bi bebeğin olacak kucağında öle düşün ve rahatla
Bilgeee14 Elaaaaaaa bende sanki taş var karnımda 🥺 belden uyuşturmamı istiyorsun yoksa genel anestezi mi ☺️