Asenat6565 bende çok üzülmüştüm kendi doktorum süper demişti 680 grama ama ınstagram'dan başka bir doktora yazdığımda "normal gibi" demişti ve o "gibi" kelimesi içime öküz oturtmuştu. Bu haftalarda sonra daha hızlı kilo alacaklar zaten 😍 anne ne kadar mutluysa bebekte o kadar mutludur bence 😘