Hsnanr benimde oluyordu doktorlara söyledim hc dikkate bile almadılar sinir oluyorum aklıma geldikce 24 haftada rahim agzı kısalığından dikiş atıldı kalkmam yasak suan da dahil şükür 33 e geldk .. Suan Şükür farkedilmiş diyorum yani en basından vardı bnm ama ikiz oldugu icin diye de düsünmüş olabilir doktorlar bilmiyorm artık orasını ama rahim boyutunuzu mutlaka ölçtürün yani kendiniz isteyin bunu doktorun demesini beklemeyin .. ben enfeksiyon var mı demiştim rahim boyunada bakalm ddi doktor öyle deyince farkettiler yoksa bilmiyorum artık....