LeylaCan Kız çocuk çok güzel birşey ya ne güzel sağlıklı olsunlar da☺️ Bizim de 11de bi ihtimal erkek dedi 13te %80 erkek dedi 16.hafta gidicez çok merak ediyorum ben de ilk ve muhtemelen son çocuğum olacak😂 sağlıklı olsun da, ben hep kız hissediyordum çevremde de kız diyorlardı çin takvimi de kız diyordu onların hepsi palavra bence😄