Lavinya_91 3 haftadır aynı durumdayım ne kadar zorlasam da kusamıyorum sadece öğüyorum tüm gün bulantı çok zor
Gulzade Syst33 bana su bile kokuyor inanır mısın.? Ben burnumu tıkıyarak yemek yiyorum su iciyorum yemekleri 1 saat icimde zor tutuyorum sonrasi malum kusuyorum. Bende 5+6 3 aydan snra gecer dediler insallah gecenlerden olurum😑
Gulferg Syst33 5+1 de gittik kese gördük 6+4 te de kalp atımına çağırdı işte Cuma gitçez gün sayıyorum heycandan 🙈
Syst33 Gulferg bende 5+2 de kese gördüm bebek görmeyince korktum ama nprmalmiş İnşallah her şey çok yolunda gider Rabbim bebeklerimizi sağlıklı kucağımıza almayı nap etsin gerçekten çok heyecanlı bir süreç 🙏
ateshumeyra Çok kötü bir şey bende 6+3 şu 5 gündür kusuyorm herşey çok kötü kokuyor ve midem çok yanıypr yemek boruma kadar sizde de oluyor mu
Syst33 ateshumeyra ateshumeyra ben bşy yedikten sonra ağzımda acı tat oluyo ama işte dediğim gibi kusamıyorum
Kadriye-melek1 Kızlar ben de 6 haftalık hamileyim ben de kusamıyorum yeşil erik yeşil elma çubuk kraker sadece bunları yiyordum ama bunlardan da tiksindim doktor ilk meptamid verdi işe yaramadı dozunu artırıp zofer diye bi ilaç verdi günde bi tane alıyorum o da kabız yapıyor 3 ay nasıl geçecek bilmiyorum çok zor Allah bize yardım etsin 😔
Ahmtimrn Syst33 valla canım ben kusarken aglıyordum elim ayagım titriyordu ama sonrasında akşama kadar cok rahat ediyordum ama 3 ayda toplasan 3 kere kustum 😁
Benimisteo Syst33 Bu durumda nerdeyse her hamile yasamistir canim. Ben 37. haftadayim hala migdem bulaniyo kusuyorum kusamiyorum. O kusamama hissi en kotusu hele ilk aylar. Belirli bi zamandan sonra duzeliyo tam olmasa da. Allah yardimcin olsun
Ssraa Alessia yaa Çok teşekkür ederim güzel günler göresin☺️☺️☺️ Çok isterdim takipleşmeyi ama hiç bir sosyal medya kullanmıyorum tek bağımlılığım happymom😁