Syst33 Alessia o kadar zor ki ben normal hayatta kusamayan biriyim ilaç alırdım hemen metpamid kullanılabiliyo ama ben yinede kullanmak istemiyorum zaman çabum geçsin sadece 🙏
Alessia Syst33 bende kusamam gebelıkte medpamıt kullanbılır ama o safranın cıkması lazım en guzl yontem parmak baska caresı yok oyle yapıyordum 16 haftama gırdım daha dun kustum dusun yolun uzun kendını harapp etme
Ssraa Ben bi kere kusmak istemiştim normalde kusmuyordum. Şekerli su kusturuyormus internette okumustum okur okumaz daha içmeden kustum😂
Syst33 Ssraa aa mantıklı eve gidince deneyeyim 24 saat çalışan biriyim çok zorlanıcam Allah kolaylık versin İnşallah burdaki arkadaşlarımıda rahatsız ettiğimi düşünüyorum
Syst33 MerveUmt evet 3 gğndür var ama bence benimde MerveUmt evet canım 3gündür var bir geöiyo gibi oluyo ama geri geliyo o anki histe kötü bence benimde erken başladı diye düşünüyorum
Melekclk Syst33 benimde öyleydi şuan 8.haftamdayım ve kusmalarım başladı çok zor bi dönem ama sabırla geçecek inşallah canım
Syst33 Gulferg siz kontrole en son ne zaman gittiniz bebeği gördünüz mü ben 5+4ken gittim sadece kese vardı
[silindi] Syst33 boş midede ne kusacan ki canım freş şeyler ye naneli çorbalar soğuk yoğurtlu çorbalar alıştır mideni sonra asit kusarsın yani mide öz suyunu o da tahriş eder boğazını
Ssraa Alessia yaa Çok teşekkür ederim güzel günler göresin☺️☺️☺️ Çok isterdim takipleşmeyi ama hiç bir sosyal medya kullanmıyorum tek bağımlılığım happymom😁
Linan Bende 6 haftalik sabahlari midem cok bulaniyo birde gece yatinca kusamiyorunda normaldede kusamiyorum zaten mide bulantiwin ne iyi gelir midem bulandigi icin istahimda gitmrye basladi
Syst33 Linan ben kraker yediğimde bastırıyo ama ağzımın içinde acı bir tat artık tiksindim sadexe uyuyup zamanın geçmesini ıstiyorum
Gulferg Syst33 5+1 de gittik kese gördük 6+4 te de kalp atımına çağırdı işte Cuma gitçez gün sayıyorum heycandan 🙈