Anne91 Doktorların 3 ay deme sebebi stresin o zamandan sonra azalması ben şubat ayında düşük yaptım doktoruma sordum hiç kafana takma dedi aklıma bile getirmedim mart ayında hamile kaldım 🥰 Bunalıma girmeye gerek yok bence boşuna süreç uzuyor ve psikolojiyle çok bağlantılı olan birşey bu