Anne91 Merhabalar canım bende geçen yıl Ağustos’ta düşük yaptım ve doktorum sadece 1 kere adetini gör yeter dedi hatta rahmin tertemiz şu an korunmana gerek yok dedi, benim sonrasında antibiyotikten dolayı bir tedavi görmem gerekti o yüzden 1 ay korundum sadece ardından hamile kaldım. Eğer kürtaj olduysan kürtajdan sonra rahmin tekrar hamile kalmaya çok müsait oluyormuş. Kalbini ferah tut çok iyi anlıyorum seni ne zordu benim için de o zamanlar ama her şey zamanla çözülür geçmez acısı ama azalır ilk gün ki gibi kalmaz. En kısa zamanda hayırlı hamilelik haberlerni bekliyorum😍😍