Yavrukusum bazı çamaşırlara bez payı koyuyorlar cm i ondan fazla yazabiliyor canım birde kıyafet alırken ilk aylarda evet takılıyor insan cme aya falan ama mesela lcw nın 18 aylık zıbını 2,5 yaşındaki kızıma oluyor yine lcw nın 4 yaş pantolonu 2,5 yaşındaki kızıma oluyor yani kalıplar çok farklı oluyor. Fakat kıyafetleri küçük almamakta fayda var size tavsiyem bu yönde zaten çok hızlı büyüyorlar 😍😍😍😍