AlpYasmin bence kesinlikle bebeğin pozisyonuyla alakalı canım ☺ben 13ken hemen öğrendim kızımı doktor %80 demişti ama bnce bacak arası net belliydi🌸 bn yinede 14+5te gittim hiç kız demiştiniz falan demedim baya bi süre göremedi uzun uzun baktı ve kız dedi doktorum 🌸