clmmmmm Marayyy doktor la konuşmadım henüz hemşireyle görüştüm negatif sonuç dedi doktor detayli bilgiyi vericekmiş.. canm bende aşılama oldum 11. ve 15. günün degerlerim hep 0.1 di bu böyle olunca aklıma geç döllenme olayı geldi
Duuyguum clmmmmm umudunu kaybetme şakın güçlü sabırlı ol her ne olursa olsun strese de sokma kendini doktorla görüş bakalım bi ne dicek kesin kanı tekrarla der bence
Mucizem4 clmmmmm canım 2 gün sonra tekrar et bence 3.gün embriyosu belki geç tutunmutur tutunmutur hiç belli olmaz inşallah artar Rabbim ol dedikten sonra neden olmasın ❤️🤲🏻
clmmmmm Mucizem4 inşallah canım yaa bi mucize olur rabbim büyük🙏 tekrar edicem iki gün sonra bakalim nolucak
Gamze71 Bende tüp bebek sonucu hamile kaldim suan 28 haftaligim ve uzulerek soyluyorum 0 ile baslayan degerlerde yükselme olmuyor canım . Ama insallah sen istisnalardansindir ve yükselir
clmmmmm Gamze71 saglıcakla kavuşun çocugunuzu canm siz🙏 evet bende biliyorum ama yinedee merak ettim 0.1 ken niye yükseldi diye
Gamze71 clmmmmm hormonlardan kaynakli canim . Rabbim en kisa zananda hayirli haberlerinizi almayi nasip etsin bütün isteyenlerin insallah
Merve6475 clmmmmm doktor bilgi vermedimi kuzum? Ama üzülme de bencede negatif geç döllenme falan nasıl olsun sonucta döllenmis embriyoyu koyuyolar artması lazımdı tabi rabbim ol derse olur 🤲
clmmmmm Merve6475 verdi canm evet doktorda dedi yükselme olmaz ümitlenme diye.. adet olunca kontrıle gidicm canm yüz yüze görüşcez ikinci tedaviye ne zamn başlıycagımızı falan saolsun doktorum ücrettede indirim yapıcak🙏rabbim inşallah bunda nasip eder kzuum yaa
Merve6475 clmmmmm hic canını sıkma nasip edecek kuzum hayırlısıyla ben inanıyorum bizimde küçük mucizemiz gelecek🙈