clmmmmm transferin 11.günü kan sonucum 0.1 di doktor 13.günü bidaha vermemi istedi şimdi aldım sonucu 0.342 neden böyle çıktı yükselirmi acaba kafam çok karıştı yardımcı olurmusunuz😓😓😔
Dudus clmmmmm kaçıncı gün embriyosuydu geç döllenme olabilir boşuna katlanmaz bu deger bebekten gelen bi hormon hcg
Mucizem4 clmmmmm canım 2 gün sonra tekrar et bence 3.gün embriyosu belki geç tutunmutur tutunmutur hiç belli olmaz inşallah artar Rabbim ol dedikten sonra neden olmasın ❤️🤲🏻
clmmmmm Seda4686 inşallah canm ya 12 si adet günümdü olmadım. bide tüp bebekte geç döllenme oluyomuki acaba onuda bilmiyorum😔
Marayyy clmmmmm canım inşallah hamilesindir ben aşılama olduğum ay 12 günü 4-45 gibi birseydı 14 gün 4-74 du ama adet oldum değerin yükselmesi lazımdı galiba şimdiye kadar doktorun ne diyor bu duruma
Hamzam clmmmmm benimde 12 siyasi bende olmadım ama.kan sonuclarim 0.100 ve 0.0 çıktı benimki kurtajdan sonra düzensiz adetten gecikti ama.dilerim senin vardır olur niye olmasın canım doktorun ne dedi
clmmmmm Alessia saol canm allah razı olsun ama geç döllenme oluyomuki tüp bebekte. iki gün sonra bidahamı tekrarlasam sonucu acaba
Duuyguum clmmmmm benim arkadaş 13. Gün 17 çıkmıştı doktor sağlıksız demişti zaten dört gün sonra tekrar test yaptırdı olmamış inşallah senin artar
clmmmmm Marayyy doktor la konuşmadım henüz hemşireyle görüştüm negatif sonuç dedi doktor detayli bilgiyi vericekmiş.. canm bende aşılama oldum 11. ve 15. günün degerlerim hep 0.1 di bu böyle olunca aklıma geç döllenme olayı geldi