Valla ben şanslı olanlardanım yorumları okuyunca benim kayinvalidem oda takımı aldı ...emzirme koltuğu aldı perdesini diktirdi bebek eşyalarının çoğunu o aldı allah razı olsun anne alma dedikce aldı sağolsun allah başımızdan eksik etmesin kendi ailem uzakta onlar da birşeyler almak istiyor canım annecim de kıyamam ama alcak birşey kalmadı sağolsun hepsi sükür