Bence kimseden birşey bekleme, ben ne anneme ne kayınvalideme onu al bunu al demem sonuçta kimseye güvenerek yapmadık bu çocuğu, annem elinden geldiğince birçok şey yaptı sağolsun kayınvalidem de bigün çıkalım sen beğen alalım bişeyler demişti onunlada çıkıp almıştık ama beşik olsun araba olsun onları kimseden beklemedim belki beğendiğim bütçesine uymaz kimseyi Zora sokamk istemem zaten öyle bi adet de Yok bizde biz aldık onları, senin kayınvaliden niyetli olsa sorar neyi eksik ne alayım diye , kaç haftalıksın bilemiyorum ama araştır modeline karar ver baktın sormuyo kendin alırsın küsmeye de hakkı yok küserse dersin sormadın ki ne ihtiyacın var ben mi diyecektim diye