Esa hakkinizda hayirlisi bende gecen hafta yaptirdim ertesi gun kolum biraz şişti canim cok yandi normalde igneden korkmam hic ama ilk kez canim yandi ama abartcak kadar değil 😊
Dogumdan sonra bende kesinlikle bebegimin aşilarini takip etmeye calisicam zaten aşı kartı veriyorlar bide aşı tarihlerine gore telefonun hatirlatici bolumune gunu ayarlayim bigun onceden haber versin en kotu ihtimal oyle yaparim 😊😊😊
Hepimizin hakkinda hayirlisi 😊😊