26+2 olduk biz de Doğum tarihi 19 mayıs görünüyor. Ben yürürken sıkıntı çekmiyorum ama servikal uzunluğum kısalmaya başlamış 😔 ilk bebeğimde de okuldan erken ayrılmak zorunda kalmıştım. İdareci olduğum için bu sefer çok daha uzun saatler çalışıyorum ilkine göre ve çok yoruluyorum gün içinde, üstelik 3 hafta önce düşüp kolumu kırdım. Moralim çok bozuk, erken Doğum olacak diye ödüm kopuyor. Kolum alçıya alındıktan sonra psikolojim de bozuldu, hiçbir işimi kendim yapamıyorum, iştahım kesildi, şimdiye kadar sadece 5 kg aldım bebeğimi besleyemiyorum diye çok üzülüyorum 😞