Pyrzeda Merhaba kızlar nasıl gidiyor hamileliğiniz bu aralar bebişim çok hareketli sizinkilerde öylemi☺
Obsesifk Pyrzeda bizde yarın gece tam 26 olacağız belime bi sıkıntısı yok şimdilik sadece yürüdüğümde karnım acıyor doktora gidince soracağım.
Eliftotree Pyrzeda 26+3 olduk tahmini doğum 18 Mayıs inşAllah biz de çok hareketliyiz 💙 bu aralar hafif böbrek ağrılarım başladı neden acaba 🤔
Minnak 26+4. Günlük hamileyim çok bi sıkıntı yok sadece biraz bel ağrım oluyor yol yürüyünce onun dışında bu aralar benimkide çom hareketli bakalım günler geçmiyor sanki daha hiç bir hazırlığımızda yok sen aldınmı bişiler
Pyrzeda Minnak Aynı benimde canım bel ağrım var bi tek yavaş yavaş alıyorum hastane çıkışını aldım,bi kaç takım altı üst battaniye çorap vs.
Pyrzeda FulYasin01 Daha çok minnak o annesi biraz beklemen gerek ben ilk hareketini 15.haftada hissetmiştim 😌
hjertemami Mrve26 26+3. Oluyoruz yarın. İnşallah 18 mayısta Doğum olucak. Benim bebişte çok hareketi 😍 Yalnız yürürken göbeğimin sağ altı çok ağrıyor 🤔Uzun süre ayakta kalmaktan mı bilemedin.
Mrve26 hjertemami benimde saol alt kismi cok agriyo doktorumda 15mayis dedi bakalim sabirsiz bekleyis dewam ediyo alisverisimi yaptim aslinda erken dediler ama dayanamadim kiiii ❤😘🤰cinsiyeti nedir bebeginizin 😍
hjertemami Mrve26 Ben 1 takım alabildim bir emzik başka birşey de yok 😂 Canım benim kızım geliyor tabim nasip ederse 😊ya senin ?
Mrve26 Obsesifk o bendede var karnimin alt kisimlari aciyo demekki bu donem yasanabiliyo normal heralde 😊
dorukayra Mrve26 hadi ne güzel cnm evet ya zor ve güzel bir bekleyiş bir an önce doğsun istiyorum prensesm artık 😍😍 cinsiyet ne sizin
Mrve26 Obsesifk gecenlerdr banada o agrilar olmustu dr bana bu hissetiigin gobek deliginin kenari yanlarinin agrisi kaslarinin gerildigi icin ve bebek kendine yer actigi icin agrilar demisti korkulcak bisey yok dedi cnm sende icini ferah tut 😊🤰❤
Mrve26 Eliftotree belki üşütmüşsündür ama bi ihtimal daha var onuda hastanede kadinlarla konusmustum gerci onlar ilerki aylarda ama dediklerine gore bizim aylarimizda genellikle idrar yolu enfeksiyonu cok olurmus istersen dr konus yada saglik ocagindaki ebeyle konus idrar tahlili ver cnm ❤🤰
Eliftotree Mrve26 idrar tahlilo yaptırdım temiz çıktı dayanılmayacak bir ağrı değil zaten hafif tatlı bir ağrı ama yine de korkuykrum bebeğime bişey olacak diye 😔