Simirna Asena_ sen de 34 e kadar kullanmissin. Benden niye kesti ya 32 de. Ben de 28. Haftadan beri kullanıyorum.
Asena_ Simirna ben daha devam edecektim o zaman ama hap bulunamıyordu o yüzden mecbur bıraktırmıştı canım
Egzolgub 32 haftaligim ve bir kac gündür nidicard kullaniyorum🤦🏻♀️ Nstde kasilmalariniz kac cikiyor acaba? bir de calisiyor musunuz yoksa sadece dinleniyor musunuz ☺️
Simirna Egzolgub benim nidicarda başlamadan önce nst de 65 leri bulmuştu sancı ve kasilmamalarim vardı. 28. haftada doktor beni izne ayırdı. Evde dinleniyorum hala. Çalışmak pek doğru olmaz.
Egzolgub Simirna benim de 20-25lerde seyrediyordu ilk nstde, dün biraz daha degiskendi ama ögretmenim sinav haftamiz ne yapacagimi bilemedim ve evimle isimin arasi 1400km 😑☹️
zeyderat Asena_ normal Doğum mu oldu benimde suan çok fazla sancım var 34-37 arası kullandım 38 deyim 🤦🏻♀️😅
zeyderat Busrarden canakkale de var adalat yoksa nidicart başlayabilir dr na danışmalısın bulunmadığına dair degistirir belki canm
Simirna Egzolgub ben de öğretmenim canım. Bebeğinden ve senden değerli değil sinavlar. Nasıl 1400 km ev okul arasi
Kmelike Egzolgub sözleşmeli öğretmenin kaderi galiba hocam bende evimden o kadar uzaktayım. Stres galiba bide ki bende 25. Haftada kullanmaya başladım. İnşallah sağ Salim alırız kucağımıza
Ezgi1234 zeyderat 35.haftamda adalat kullandım bir hafta boyunca.kasılmalarım hala var ama 37 oldum doğurmadım :)
Lamia_Kolat Merhaba arkadaslar, 28ci haftamdayim doktorum kasilmalarimin oldugunu fark etti nst sonucu da. 65leri gorduk raporluyum suan ve nidicard kullaniyorum gunde 4 kez.Cok korkuyorum erken dogum olur diye,diken ustundeyim 😔 Her hafta sonu randevum var doktora gidiyorum nst yine kasilma gosterecek diye korkuyorum