Ezgi1234 zeyderat 35.haftamda adalat kullandım bir hafta boyunca.kasılmalarım hala var ama 37 oldum doğurmadım :)
anapanda12 Nidicard kullanıyorum günde 4 tane çok şükür sancı çıkmıyor.. nidicard erken doğumu olduğu kadar ertelemeye yarıyor kasılmayı sancıyı azaltıyo
anapanda12 Omrnhatunu nidicardım önceden 2ydi dörde çıkınca kasılmamda azaldı. Sahi nidicard arayan sen miydin? Buldun mu?
anapanda12 Simirna evet pruluton iğne bir nidicard 2 çok zor bulunur oldu piyasadan üretimi durunca kaldırdılar
Simirna anapanda12 ben bugün buldum bir kutu. Ama doktor ilacı kesti 32. Haftada. Erken değil mi ya. Nst de sancı çıkmayınca keselim. Progestanla devam edelim dedi.
anapanda12 Simirna 34e kadar vuruluyor sanırım ama kestiyse vardır bi bildiği, benim doktorum 16 da başladı 17 de 18 de vuruldum kesti nidicard ve progestan kullanmaya devam ediyorum
Simirna anapanda12 ne bileyim korktum. Peki ya sancim olursa dedim. O zaman tekrar başlarız dedi. Hiç olmazsa 34 te falan kesseydi nidicardi.
Simirna anapanda12 sancin çıkmıyor nst de. Rahim ağzı uzunluğun da iyi. Gerek yok dedi. Ama progestana devam dedi. Nidicardi hap olarak aliyordum ben.
Simirna Asena_ sen de 34 e kadar kullanmissin. Benden niye kesti ya 32 de. Ben de 28. Haftadan beri kullanıyorum.
zeyderat Asena_ normal Doğum mu oldu benimde suan çok fazla sancım var 34-37 arası kullandım 38 deyim 🤦🏻♀️😅