Lovelies Ozge1212 22 haftamdayım ramazn ilk günnde tutmak istedim fakat tansiyonum düştü doktorumlada bu konuyu konuştum tutma dedi anneye yararlı ama bebege zarrlı dedi
Ozge1212 Lovelies tansiyon düşüklüğü varsa tutamazsın zaten halsizlik baş ağrısı felanda oluyo.Bebişlerimizde Allah’a emanet rabbim korusun hiçbir annenin emeğini boşa götürmesin
Lovelies Ozge1212 bekarken vardı evlennce düzeldi şimdi evde bile düşüklük yaşıyorum bu haftalarda normal diyolar ama pek bilemem orasını güneşe cıktıgım an göz gidiyor :/
Betussamet Ozge1212 bende 7. Haftadayım ama tutuyorum seninki biraz ilerde keşke tutmasaydın ama bu senin kararın
Ozge1212 Betussamet doktor bir tut dedi bir tutma dedi bende edebildiğim kadar tutmayı düşünüyorum yarılasam iyim sonlara doğru artık tutmayı düşünmüyorum bakalım artık hayırlısı 🥺
Leylaltn Ozge1212 amin inşallah sormadım tutma diyeceğini bildiğim için simdi son zamanlar olduğu için her hafta kontrole gidiyorum Allaha Şükür yolunda olduğu için tutuyorum çok zor oluyor ama içim rahat etmiyor tutmasam
Ozge1212 Leylaltn aynen canım bnde öyle her gece sabah tutmayacam diyorum ertesi gün oluyo yine tutuyorum içim rahat etmiyo sanki yanlış bişey yapıyomuşum gibi geliyo bana 🥺