o6__8o biz 26+1 olduk dün bebek baya toplanıp sertleşiyordu dr gittim rahim ağzını da sordum baktı sıkıntı yok dedi bebek gayet iyi dedi erken doğum için risk görmüyorum dedi ama neden böyle oluyor bilmiyorum olursa gel dedi özellikle 2 gündür sabah uyandığımda top ve sert bi şekilde oluyo anlamadım nedenini sende sabah uyanınca öyle oluyor mu canım eskiden böyle olmazdı çok kafaya takıyorum