Findk9227 Alyaeliz Allah yardımcımız olsun bi tek belimin sağ tarafında bi ağrı var dünden beri ama artık hep olur ağırlaşıyor çünkü
Gulcinozdmr Alyaeliz bende 26 haftadayım kızlar bebek nerede duruyor sizin tam olarak benim 3 gündür hep tekmeleri rahimde hissediyorum sizde de öyle mi
o6__8o Gulcinozdmr ben gobegimin heryerinde.hissediyorum .bazen gobek deligimin orda bazen sagda bazen solda.bazende rahime dogru ama oyle.baskili degil
Ozgetmrlnk Alyaeliz sagol canim insallah yani daha fazla olanlar az diyor bitmis diyor ama benim icin bitmek,gecmek bilmiyor günler 😊🤗
Duyguxx Alyaeliz 26+1 den selamlarrr🧚🏻♂️ Kızlar en son 24 haftalıkken 610 gramdı doktor kilosu 1 hafta geride demişti. 2 gün sonra kontrolüm var elimden geldiğince yemek yedim inşallah kilo almıştır oğlum ya😏 26+3 de kaç gram olması gerekiyor normali nedir
Nghnclkk Alyaeliz 27+4 son 87 gün🤲🏻 26+2de 1130 gramdı 28 hafta ile uyumluydu ve baş geliş pozisyonu almıştı🤷🏻♀️ tekmelerini hep karın boşluklarımda hissediyorum aşırı hareketli artık içeri sığmadığını hissedebiliyorum 😬
Poncikpandaa Alyaeliz ya bende post acmistim son 99 siye suan 50 gunum kaldi zaman cok cabuk geciyo zamaninizi iyi degerlendirin derim😆
Nehir33 25+3 günlüğüz bizde oğlum olacak yarın kontrolüm var kilo ve boy bu haftalarda ne kadar olması gerekiyor bilginiz varmı. Çünkü ben aydan aya gidiyorum kontrolleri me şuan merak içerisindeyim ne kadar olduk diye 😊çok güzel duygular
o6__8o Alyaeliz 24+5 olduk gittikce azaliyor.nasil doguruucaaaaz :))). Bu ara hareketleri net hissetmek cok özel cok guzel . konusumca bile tepki veriyor. İnsallah sag sagl bebislerimize kavusuruz:)