Senazencir1 ben de 19+ 3 üm. Arada hafif bişeyler oluyor ama hareket mi ediyor başka Bişi mi emin olamıyorum. bana da kaynanam falan hissetmiş olman lazım dedi.ama kendisi 7 çocuk doğurmuş.muhtemelen sonraki gebeliklerindeki gibi aklında kalmıştır.ilk gebeliğinde ne zaman hissettin desem hatırlamaz.ancak ilk gebeliği olan kişilere sorarsan anlarsın herkes genelde 20 lerde hissetmiş.benim arkadaşlarımdan 22 de hisseden de var 20 de hisseden de