Um07 canım haklısın, ama devlette konfor armamak gerekli. O aldar çok doğuran varki aynı anda aynı odada. Sıra sıra bakıp geçiyolar. Ebeler doğurmak üzere olanı doğurtuyor diğerleri sancıyla başbaşa saatlerce. Heee iyi ebe, iyi doktor denk gelir ama tamamen şans. Genel itibariyle çok zor devlette doğum yapmak. Hijyen konusu sıkıntı. Yeni hatane bulursan tanıdık varsa işin kolay ama diğer türlü malesef çok zor. Allah kolaylık versn hepimize.