Doğumu özelde yapıcam,devlette yapmadım daha önce,ama devlette çalıştım 😒 Kadın doğum ve kadın hastalıkları servisleri berbat.1 odada 3 bilemedin 4 yatak hepside dolu,refakatçileri say bide ziyaret saatini miklemeden dingonun ahırı gibi odaya dalan ziyaretçileri say.Tam hemşire seni yatırmış dikişlerine bakacak,şak diye karşı yataktakinin kocası giriyo odadakiler hep birden osursa hastane havaya uçacak yani o derece kalabalık kimsenin kimseye saygısı yok zaten çoğu suriyeli lafta anlatamıyon.Ben daha ne diyim