Etkinmhmt ben daha 18 haftamdayım catlagim daha hiç yok şükür. Sadece 16. Haftamda gobegimde ve yanlarinda kaşıntı ve deri döküntüsü yani kuruluk vardı. Bende dr.uma gittigimde söyledim o kasintilar ilerde catlak olabildi dedi ve krem verdi.remolent catlak ve cilt bakım kremiymis su an memnunum bir dr.una sor ve dene bence.