Rahimeonurr bende 36+1im bende de aynı oluyo zaten geçen hafta kontrolde doktor bebek iyice dayanmış 40 i beklemez 37 38 de gelir diyo bazen çok keskin ağrılar giriyo özellikle iki gundur iyice sanki böyle adet olmuşum da onun ağrısı gibi ağrılar oluyo 32 den beridir oluyordu ağrılar ama şu bi kaç gundur dahada arttı sıklığı da siddetide