Rahimeonurr Kızlar ben'le aynı haftada olup karnın alt kısmına adet sancısı gibi ağrı giren varmı ayağa kalkınca çok ağrıyor karnımın alt kısmı ilk hamileligim bilmiyorum neden oluyor zaten yaren randevum var ama 2 gün öncede yine böyle ağrı oluyo du
blackeagle Rahimeonurr ben 37 haftaligim doktora sordum normal dedi duzenli deil ise korkma canim dogum sancilari duzenli oluyormus
Hemsirehanimmmm Rahimeonurr bende 36+1im.Son 1 haftadır oluyor özellikle belden giren ağrı benimki resmen adet olacak gibiyim. Bugünde hareketlerini çok az hissediyorum kasılmalarımda arttı. Kontrole gidicem birazdan.
TGK Rahimeonurr 35 bitti benimde dünden beri adet sancısı gibi bir ağrı var kontrolüm Çarşamba günü zaman geçmiyor
Serraa05 Ben 25 haftadayım ve 3 4 gundur o agrıyı hıssedyrm. Doktora gttım bole seyler olacaginı soledi.halada var o agrı yani ama bnmkı bole kramp tarzı degıl hanı adet olmadan once dolgunluk hıssi bole rahatsz bu agrı olur ya ole bişe .
Rahimeonurr Serraa05 him benim bu haftalarda başladı kalkamiyom bazen adet sancım nasılsa buda öyle ama 30 saniye gibi gelip gidiyor
Zeyneb35 Hemsirehanimmmm aynı şeyleri bnde yaşıyorum canım bebek kendini doğuma hissediyor artık hareketleri bende hissetmiyorum artık yeri dar ya ondan yavaşlar artık
Hemsirehanimmmm Zeyneb35 32den beri erken doğum riskimiz var ilaçlarla duruyoruz 36yı gördük buna da şükür artık :) hareketli olmasına alışmışım şimdi çok garipsiyorum :)
Zeyneb35 Hemsirehanimmmm ay kıyamam ya Rabbim sağlıklı bi şekilde doğru zamanda kucağına almayı nasip etsin inşallah canım bizde 35 teyiz çok şükür belim çok ağrıyor çok ağır geliyor artık karnım ondan heralde :)
efsanee_ Rahimeonurr 35+2 bnde aynı durumdayım heran adet olacakmışım gibi. Agrısını çekiyorum. Bnmki ayakta çok hissetmiyorum ama uzanırken otururken çok hissediyorum. Herkes normal diyor bu sürece
efsanee_ Rahimeonurr tabi gün azaldıkça agrılar rahatsızlıklar başlıyo. Çok şükür bu zamana kadar rahattım ama son günler çok yorucu gerçekten 🙄
Csihnh Rahimeonurr ilkden d o zenşi gelmez zaten 1 saate bir 50 dkka bir bir buçuk saate bir gelir sen dğzenli deyince yarım saate bir grlicek sanma ben 4.cüye hamileyim