Melikesultan Ben de özellikle yenidoğan takım ve zıbınlarını az aldım.Bebek bezi bile 2 paket alırım.Bitince alınır her yer market neticede.Onların da bedeni hemen dar geliyormuş kimi bebeğe mesela.Heves edilir hepimiz hevesliyiz ama bu hayat şartlarında da artık biraz mantıklı davranmak gerek.Ayrıca genel olarak zaten gereğinden fazla tüketime de karşıyım.🙌🏻