Yasemincifci ben gebelik egitimi aliyorum kuzum ordaki ebelerde dojtorlarda dogumdan once manuelde olsa bir tane almak gerektigini soyluyorlar ben dogumdan once alacagim cunku sütün fazla gelirse de gelmezse de faydasi olan bir ürün birde arada sutunu sagip birakip 1 2 saat fazladan uyuyabilirsin mesela eger calisan bir anne olacaksan elektrikli oneririm ben calismayacagim icin manuel alacagim sadece markaya karar veremedim avent mochi ve chicco arasindayim 🙏🤗🤗