Yasmin41 MelekAnnesi52 ay evet ben de zorlanmaya başladım yeni yeni bu zamanlarda ,33.haftadan sonra yapabileceğim büyük ihtimal ama erkenden yapmak daha iyi aynen bence de,ben deterjan green clean aldım bu arada
Yasmin41 MelekAnnesi52 yok canım hepsiburadadan aldım henüz kullanmadım ama bebeğim mobilyaları gelsin diye bekliyorumm
MelekAnnesi52 Yasmin41 arkadaş bime gelmiş ordan almış kokusu falan güzel dedi o senin söylediğin marka ama sürekli olmuyor bimde o denk gelmiş öyle
MelekAnnesi52 ysmnilhan1 yoo Dr gayet iyi gelişimi dedi 20 Nisan da gitmiştim 😊 yani ben şükrediyorum hatta büyük bi soğuk algınlığı geçirdim boğaz enfeksiyonu 4-5 gün bişey yiyip icemedim sonra toparlanma süresi Falan
ysmnilhan1 Elmalikurabiye valla bilmiyorum da mutfakta az iş yapayım belim kopuyor sonra oturmakta zor geliyor bana illa uzanacam
Elmalikurabiye ysmnilhan1 adet sancisi gibi olur ayakta durmakla alakasi yok birden gelir sanci. Sizin ki normal kas kemik agrisi gibi. Cok yormayin kendinizi :)
Arzu_33 Benim ikiz o yüzden herşey hazır ne olur ne olmaz diye nefes darlığı ve eklem ağrısı yaşıyorum maalesef
MelekAnnesi52 Arzu_33 oy ikizse en güzeli hazır olması canım 😆 sağ salim kucağına al inşallah 😄 ikisinin cinsiyeti de aynı mı